Перспективна компанія IDIS GROUP, що швидко розвивається, виробляє паливні гранули, що використовуються для опалення житлових будинків шляхом спалювання в печах і камінах. Незважаючи на те, що це нове альтернативне джерело енергії, конкуренція на ринку зростає з кожним днем. Саме тому керівництво IDIS GROUP звернулося до студії Logofactory для розробки логотипу, що дозволяє виділити компанію серед конкурентів і зміцнити позиції. Логотип енергетичної компанії має відповідати сфері діяльності компанії, підкреслювати солідний та діловий імідж, але при цьому бути досить яскравим та помітним.
Графічним елементом логотипу послужив абстрактний знак у формі кола, виконаний відповідно до всіх графічних та композиційних складових. Крім відмінної функції, яку виконує знак, завдяки правильно обраній колірній гамі він несе в собі сенс та головні ідеї компанії. У цьому випадку помаранчевий підкреслює сферу діяльності – виробництво альтернативного джерела енергії та тепла, діловий синій використовується для того, щоб підкреслити успішність та професіоналізм організації, а універсальний білий контрастно підкреслює два вищезгадані відтінки.
Ці кольори чудово справляються із завданням – зробити яскравий, барвистий та ненудний логотип. Лаконічний та делікатний знак доповнений оригінальним шрифтом, у якому написано назву компанії. Логотип добре працює створення серйозного візуального образу, відбиває специфіку діяльності, зміцнює імідж організації.