Діяльність компанії Kolbe Power Group пов’язана з теплоелектростанціями, видобуванням електрики та опалення з деревної тріски. Звернувшись до нас у студію, керівництво компанії окреслило головні завдання: підкреслити переваги біопалива, а також позиціонувати організацію як успішного та надійного партнера. Перш ніж створити логотип енергетичної компанії, ми опрацювали концепцію. Під час обговорення та пошуку ідей з’ясувалося, що необхідний солідний, потужний знак, що має яскравість і привабливість.
Робота з даного проекту базувалася на трьох відтінках: червоний, синій та зелений, кожен несе у собі певну ідею. Червоний – тепло, асоціююче опалення, синій – електрика, а стилізоване зображення зеленого листочка у колі – екологічність та природність продукції. Ці колірні рішення не тільки наповнюють фірмовий знак змістом, але й роблять його яскравим та помітним. Вдале поєднання відтінків – це половина справи у створенні іміджу.
Таким простим і стильним графічним знаком ми підкреслили унікальну сферу діяльності компанії, професіоналізм співробітників та в оригінальній формі привернули увагу до організації, підвищивши впізнаваність Kolbe Power Group серед конкурентів. Дизайнерський, строгий шрифт у чорно-червоних відтінках доповнює головну ідею логотипу, роблячи візуальний образ цілісним, сучасним та впізнаваним. Короткий і яскравий фірмовий знак, що відповідає всім поставленим завданням і вигідно виділяє компанію на ринку. Усі завдання, поставлені замовником, виконані повною мірою.