• укр
  • рус

Магазин “Sumkofil”

Магазин Sumkofil вже понад 15 років успішно працює на ринку жіночих та чоловічих аксесуарів та сумок. Один з основних напрямків компанії – продаж зручних та доступних за ціною дорожніх сумок, портфелів, валіз, рюкзаків від відомих виробників. Щоб утриматися на ринку сьогодні мало пропонувати якісну продукцію, необхідно виділятися візуально, стильно та яскраво виглядати в інтернет-магазині та на носіях інформації про компанію. Логотип для магазину сумок має бути яскравим, цікавим, що привертає увагу.

Логотип для магазину сумок Sumkofil – робота над іміджем точки онлайн продажів

Працюючи над логотипом для магазину Sumkofil, як відмітний знак компанії було обрано стилізоване зображення валізи. Цей елемент завжди викликає лише позитивні емоції, адже асоціація з відпусткою та цікавими поїздками вигідно виділить магазин серед конкурентів. Промальована на валізі літера «S» – велика літера назви компанії, що добре вписалася в логотип. Знак добре читається, простий та зрозумілий широкому колу покупців.

Помаранчевий колір використаний для привернення уваги, стимуляції гарного настрою. Синій – один із найпопулярніших відтінків у створенні логотипів, що символізує авторитет, високу якість продукції, професіоналізм, до того ж у поєднанні з помаранчевим кольором додає свою родзинку у загальну картинку. Логотип для магазину сумок виконує всі необхідні функції, які спочатку покладаються на нього. Знак вийшов якісним, зрозумілим, але при цьому досить цікавий, щоб привернути увагу до інтернет-магазину.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page