Київська Русь – це інтернет-магазин якісних меблів. Бажанням керівництва компанії було замовити логотип з потужним дизайном, який би створював відчуття затишку та тепла. А головне добре виглядав на сайті компанії, залучаючи клієнтів до онлайн-покупок. Логотип для інтернет-магазину меблів вийшов максимально стильним, цікавим, але при цьому зрозумілим та читаним. Саме цього і вимагали дизайнери.
У фірмовому знаку дизайнери використовували три кольори: червоний, білий та чорний, які повторюються і в самому інтерфейсі сайту, що дозволяє максимально гармонійно вписати логотип. Крім того, кожен відтінок несе в собі якесь значення, гарний контраст білого та червоного використовували для привернення уваги, чорний колір символізує надійність компанії. Всі кольори поєднуються максимально гармонійно, логотип виглядає досить стильно.
Фірмовий знак виконано у формі частини дивану. Чому саме цей образ? Насправді це один з найбільш комфортних елементів меблів, який у багатьох асоціюється з будинком: тут ми відпочиваємо після важкого робочого дня або розташовуємося за переглядом веселої комедії всією сім’єю. Після того, як концепцію остаточно затвердили, дизайнери підібрали простий і лаконічний шрифт, який добре контрастує зі знаком і підкреслює потужну назву самого магазину. Остаточний варіант порадував замовника, все, що вимагалося від нашої команди, було виконано. А у меблевого магазину з’явився стильний імідж.