Латвійська компанія SKILLZ працює у сфері відео-продакшн, тому їх візуальний імідж повинен бути бездоганним. Щоб сформувати правильне уявлення клієнтів про якість послуг, необхідне чарівне зображення. Фірмовий стиль допоможе виділитися серед інших компаній та висловити себе. Основний елемент – логотип для студії продакшн SKILLZ був розроблений нашими дизайнерами. Це була цікава та креативна робота, результатом якої стало чарівне зображення з глибоким смислом. Посилання на фірмовий стиль.
Перед дизайнерами стояла задача створити унікальний, особливий знак, який підкреслював би сферу діяльності компанії, але водночас виділяв її на ринку. Безумовно, відео-продакшн асоціюється з камерою, і ми не могли обійти цей елемент стороною. Але зобразити класичне зображення було б дуже скучно. Тому основою камери стала велика літера “S” з назви компанії. Техніка зображена в дії, що робить логотип живим та незвичайним.
Всю увагу ми хотіли зосередити на такій креативній камері, тому колірна гамма і шрифт підібрані максимально спокійними та стриманими. Логотип оформлений в темно-коричневому кольорі. Однотонність робить його стильним і ефектним. Нам не знадобилося кілька відтінків, використання яскравих кольорів, щоб створити помітний знак для привертання аудиторії. Шрифт також максимально простий, без витінань і зайвих деталей. Він відмінно вписався в картину. Загалом, логотип вийшов стильним і лаконічним, він чудово підкреслює сферу діяльності компанії та креативні рішення її співробітників.