Інноваційний центр «Екотайм» працює у галузі рекультивації земель. Компанія активно працює над відновленням продуктивності та родючості земель, а також над покращенням умов довкілля. Центр тісно пов’язаний з екологією, природою, постійно розробляє нові технології покращення показників землі та екосистеми в цілому. Весь спектр роботи компанії необхідно було наголосити на логотипі, а також зробити його зрозумілим для аудиторії потенційних клієнтів. Перед дизайнерами стояло завдання розробити зрозумілий та простий для сприйняття логотип для інноваційного центру.
Логотип для інноваційного центру «Екотайм»: від ідеї до фірмового знаку
Почнемо з основного графічного знака, адже саме у ньому закладено головні ідеї компанії. У назві одним із ключових слів є time, що в перекладі означає час. Саме тому ми використовували образ пісочного годинника. Усередині зароджується життя, воно ще неокрепшее, тільки маленький паросток. Але яскраво-зелений колір і краплі води, які поливають ґрунт, говорять про те, що незабаром він стане повноцінною рослиною.
Образ пісочного годинника і життя, що зароджується в них, відмінно доповнений кольоровою гамою логотипу і підібраним шрифтом. Ми підібрали для фірмового знаку природні відтінки води, зелені, сонця. Використані лише ті кольори, які тісно пов’язані з екологією, природою, родючістю та здоровим навколишнім середовищем. Назва компанії виконана авторським шрифтом і також розфарбована у фірмові кольори. Решта інформації виконана в сірому кольорі, лаконічним шрифтом, щоб вся увага залишилася на знаку та компанії.