Вареники – це фаст-фуд у Німеччині, основною та головною стравою якого є вареники. Досить екзотична страва для цього регіону, розрахована переважно на українську та російську діаспори. Тому фірмовий знак повинен викликати ностальгію в хорошому розумінні цього слова. Щоб спогади про будинок були ще приємнішими, логотип має бути теплим і гостинним. Одним словом, створювати домашню атмосферу. Ми постаралися поєднувати в знаку все, щоб він нагадав кожному про дитинство та приємні моменти життя. Логотип для вареничної вийшов колоритним та перспективним.
Для графічної частини фірмового знака ми вибрали колосок, як символ гостинності, багатства і, звичайно, високоякісного борошна першого сорту. Адже вона є однією із головних складових вареників. Для назви компанії був розроблений дизайнерський шрифт, який красиво виглядатиме і на вивісці кафе, і меню. Теплий коричневий колір наголошує на головній ідеї фаст-фуду, асоціюється з народним колоритом і викликає бажання зайти на порцію смачних вареників.
Загалом логотип вийшов стильним, ненав’язливим, що нагадує про батьківщину та смачні вареники з дитинства. Ми дуже намагалися передати колорит української кухні, від колоска до написання, все продумано до дрібниць. Керівництво компанії високо оцінило нашу роботу, і тепер логотип приваблює величезну кількість відвідувачів та поціновувачів української кухні. Щасливі клієнти назавжди запам’ятають смачні вареники та стильний логотип.