• укр
  • рус

Варенична в Німеччині “WARENYKY”

Вареники – це фаст-фуд у Німеччині, основною та головною стравою якого є вареники. Досить екзотична страва для цього регіону, розрахована переважно на українську та російську діаспори. Тому фірмовий знак повинен викликати ностальгію в хорошому розумінні цього слова. Щоб спогади про будинок були ще приємнішими, логотип має бути теплим і гостинним. Одним словом, створювати домашню атмосферу. Ми постаралися поєднувати в знаку все, щоб він нагадав кожному про дитинство та приємні моменти життя. Логотип для вареничної вийшов колоритним та перспективним.

Логотип для вареничної “WARENYKY” – створення іміджу для фаст-фуду

Для графічної частини фірмового знака ми вибрали колосок, як символ гостинності, багатства і, звичайно, високоякісного борошна першого сорту. Адже вона є однією із головних складових вареників. Для назви компанії був розроблений дизайнерський шрифт, який красиво виглядатиме і на вивісці кафе, і меню. Теплий коричневий колір наголошує на головній ідеї фаст-фуду, асоціюється з народним колоритом і викликає бажання зайти на порцію смачних вареників.

Загалом логотип вийшов стильним, ненав’язливим, що нагадує про батьківщину та смачні вареники з дитинства. Ми дуже намагалися передати колорит української кухні, від колоска до написання, все продумано до дрібниць. Керівництво компанії високо оцінило нашу роботу, і тепер логотип приваблює величезну кількість відвідувачів та поціновувачів української кухні. Щасливі клієнти назавжди запам’ятають смачні вареники та стильний логотип.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page