«Парижанка» – велика мережа пекарень, яка балує своїх клієнтів найсмачнішою випічкою власного виробництва. Керівництво мережі звернулося до нас до студії за розробкою логотипу, який міг би розкрити всі переваги закладів, підкреслити їх високий рівень обслуговування і, звичайно ж, показати, що саме тут можна перекусити свіжою та смачною випічкою, а також приємно провести час за чашкою ароматної кави, чаю або какао.
Наші дизайнери вирішили використовувати в логотипі контур милої елегантної француженки, образ якої був навіяний самою назвою. Завдяки вдалому поєднанню імені та зображення, а також ретельно підібраному шрифту та кольоровій гамі, логотип вийшов цікавим, впізнаваним та незабутнім. У нього є особливість, що привертає до себе увагу з великої відстані. Логотип розроблений з використанням двох відтінків, які ідеально виглядають на чорному та білому тлі, і навіть на прозорому. Такий логотип займе почесне місце не лише на вивісці, візитках, меню, а й на скляних вітринах.