Багато компаній з роками та здобуттям досвіду в області, в якій працюють, приходять до ребрендингу існуючого логотипу. Це цілком логічно, згодом фірмовий знак застаріває або перестає повністю відображати ідеї компанії, яка змінюється та розвивається. До нашої студії звернулася компанія Blessco, перед дизайнерами поставили завдання оновити логотип для транспортної компанії. ТОВ Блесско постачає якісні пиломатеріали з твердих та м’яких порід дерева до різних країн, працює за індивідуальним замовленням. Знак треба було зробити яскравішим, сучаснішим, оригінальнішим.
Ми не стали повністю змінювати старий логотип, а лише допрацювали його. У центрі знака залишився позитивний образ сонця, який одночасно перетинається із формою пили, якою обробляють деревину. Пунктирна лінія під назвою компанії робить логотип динамічним, вказує на рівну та безпечну дорогу продукції, на якісні послуги у сфері перевезень. У новому логотипі використані яскраві відтінки.
Для написання назви компанії у поєднання до стриманого шрифту додали яскраво-синій колір, що викликає довіру, впевненість у компанії. А знак сонця і слоган фірми виконані в яскравому жовтому кольорі, що переходить у салатовий. Вийшло досить гарне поєднання відтінків, яке привертає увагу. Вважається, що ребрендинг дозволяє компанії вийти на новий рівень, залучити нових клієнтів, стати популярнішими. Сподіваємось, новий логотип вдихне нове життя у справи Blessco.