Останнім часом досить популярними стають кафе, де батьки можуть залишити дітей в ігровій кімнаті, а тим часом попрацювати, посидіти в інтернеті та зайнятися своїми справами. Давно минуло той час, коли заради дітей батьки відмовлялися від власного розвитку та повноцінного життя. Брати дітей із собою та повноцінно відпочивати можна у KIDZZA. Для них ми розробляли логотип, щоб виділити серед інших подібних кафе та зробити імідж яскравим, веселим та чіпляючим увагу. Логотип для дитячого простору та кафе KIDZZA вийшов по-дитячому безпосереднім, барвистим, що викликає усмішку та інтерес.
Коли працюєш у дитячому напрямку, то завжди хочеться зробити фірмовий знак яскравим та барвистим. Він повинен подобатися і дітям, і дорослим. У других, крім позитивних емоцій, повинен викликати довіру. Центром концепції стала дитина в костюмі космонавта з прапорцем у руці. Зображення виконане схематично, кожна мама та тато зможе побачити в цьому костюмі свою дитину.
Чому вирішили обрати такий образ? Хотілося підкреслити, що в KIDZZA дитині буде цікаво, тут немає нічого неможливого, і на малюка чекають нові відкриття. KIDZZA – це дитяча планета, на якій на малюка чекають веселощі, нові знання та емоції. Як колірна гамма цілком виправдано використані всі кольори веселки. Таке забарвлення виходить за рамки прийнятих норм, але цього ми й вимагали.