Флористична студія «Лабфлора» – це успішна компанія, яка пропонує своїм клієнтам особливі та незвичайні квіткові композиції у коробках. До нашої студії звернулися представники флористичного центру, щоб зробити ребрендинг та зробити фірмовий стиль сучаснішим. Працюючи з прекрасним, завжди необхідно дбати і про свій візуальний імідж. Дуже важливо мати привабливий логотип, який стане візитною карткою компанії. За всієї краси логотип для флористичної студії має виглядати стильно, сучасно, актуально, щоб зацікавити модних та креативних молодих людей, які є головними клієнтами компанії.
В основі логотипу флористичної студії просто повинен бути квітка, але це не означає, що зображати його потрібно зазвичай. Саме у незвичайному, «вітражному» зображенні тюльпану дизайнери хотіли показати унікальність та особливість компанії, її незвичайні послуги на квітковому ринку. Логотип виконаний у рожевому кольорі, кожна грань пелюстки виділена жирною білою лінією. Виглядає такий підхід досить незвично.
Шрифтова частина логотипу також виконана дуже витончено, авторський шрифт гармонійно вписав у концепцію стильної та сучасної студії. Шрифт виконаний у рожевому відтінку, він доповнює графічну частину айдентики. Красиво та елегантно логотип виглядає на коробках, які флористи компанії використовують для своїх композицій. Фірмовий знак чудово підкреслює сферу діяльності студії. У своїй лаконічності та простоті знак вийшов красивим, стильним та сучасним, гідним елітної флористичної студії.