Виготовлення прикрас та аксесуарів – це не просто приємне заняття, а й непоганий бізнес. Хенд мейд вироби досить популярні сьогодні, багато дівчат роблять стильні та красиві атрибути образу не лише для себе, а й на продаж. Щоб виділятися у соціальних мережах, де зазвичай відбувається основна частина продажу, потрібен власний імідж. Головним елементом якісного іміджу є логотип, яким виробника будуть дізнаватися, який можна розміщувати на бирках продукції. Логотип для виробника прикрас повинен бути естетично красивим, стильним і таким, що привертає увагу.
Працюючи над концепцією, насамперед ми відштовхувалися від назви хенд-мейд виробництва, основним словом, за яке ми зачепилися, стало kingdom, що з англійської перекладається як королівство. Звідси з’явилася і корона, яку дизайнери зобразили досить витончено та ніжно, прикрасили квітами, і цим підкреслили і назву виробництва, і високу якість продукції. Корона, як і лаконічне написання бренду, виконані у сірому кольорі.
Але як говорилося на початку, логотип повинен привертати увагу, бути в міру яскравим. Тому ми використовували такий простий, але ефективний прийом з барвистими точками в рожевій колірній гамі. Вони додали в логотип родзинку, зробили його яскравим та особливим. А рожевий колір привертає увагу дівчат, які є головними клієнтками «Natali’s Kingdom». Логотип вийшов стильним, красивим, гідним якісних прикрас.