Є сфери, у яких до логотипу висувають особливі вимоги. Одна з таких областей – продакшн. Адже робота з творчими людьми, які найчастіше шукають креативну компанію, зобов’язує мати бездоганний імідж. Розробку якісного візуального іміджу краще довірити професіоналам, які почують чого ви хочете від фірмового стилю, і допоможуть втілити життя з урахуванням всіх вимог. Нещодавно в нашій студії ми розробляли логотип для продакшн студії Arteria. Представники компанії поставили перед нами завдання створити стильний, лаконічний і сучасний знак, який гармонійно виглядав би на будь-якому носії фірмового стилю.
У планах студії «Arteria» досить багато цікавих ідей, вони працюють у багатьох напрямках, і всю діяльність потрібно було підкреслити одним логотипом. Саме тому ми не використовували будь-який образ, графічний малюнок, який би показував лише одну сторону компанії. Та й згодом картинка може застаріти, чого не скажеш про шрифтовий логотип. Він завжди буде актуальним, виглядає досить стильно і добре вписується в елементи фірмового стилю.
Авторський шрифт, який став основою логотипу, поєднує у собі ноти суворості, витонченості та легкості. У графіці також є геометричні форми, проте, вони дуже легкі і ненав’язливі. Стримана колірна гама доповнює строгий та лаконічний логотип. Усі вимоги, що стояли перед дизайнерами, були виконані повною мірою.