Для салону краси дуже важливо мати стильний, естетично досконалий імідж, адже дівчата не довірятимуть своєї зовнішності закладу, який не справить на них враження. Саме тому важливо створити такий фірмовий стиль, який приверне увагу та зацікавить клієнток. Ми неодноразово розробляли айдентику для салонів та студій краси, але кожен із знаків особливий та унікальний. Незвичайним та досить цікавим став дизайн логотипу салону краси «Broshka», над яким ми нещодавно працювали в нашій студії.
Працюючи над концепцією, ідея прийшла із назви студії краси. Така легка, романтична та дівоча назва «Брошка» доповнена стильним зображенням. Сам логотип створений у формі старовинної брошки, всередині якої зображено контур молодої дівчини у профіль. Тонкі та витончені риси обличчя, красиві візерунки роблять знак жіночним та бездоганним. Незважаючи на те, що логотип виконаний лише в чорному кольорі, він виглядає надзвичайно цікаво та яскраво.
Такий ніжний, жіночний та незвичайний знак ефектно виглядає на багатьох елементах фірмового стилю: на вивісці, декорі салону, на візитних картках. Простий і максимально лаконічний логотип у вінтажному стилі вносить до іміджу салону якусь родзинку, зацікавлює та притягує до себе. З головним завданням, яке стало перед дизайнерами, хлопці впоралися. Вийшов ідеальний фірмовий знак для жіночої студії краси, логотип створює образ надійної та розбирається в питаннях краси студії.