Компанія «Гільдія майстрів ризику» приваблює не лише своєю незвичною назвою, а й досить вигідними пропозиціями у галузі ринкових валютних операцій. Компанія працює для тих, хто бажає стабільно заробляти на всіх видах ринку. Вони діляться методами заробітку та ідеями з усіма послідовниками. Але, щоб зацікавити та утримати потенційних клієнтів, креативну назву необхідно доповнити не менш креативним логотипом. Саме для того, щоб створити логотип для фінансових трейдерів, представники компанії звернулися у нашу студію.
Разом із представниками компанії ми опрацювали концепцію та вирішили, що центральним персонажем буде гном. Чому саме цей казковий герой? Відповідно до казок ці персонажі славляться багатством, майстерністю та працелюбністю. Тобто всі показники добре підходять для діяльності підприємства. Щоб зробити логотип ще більш читаним та ефективним, наш гном котить монету на гору. Зверніть увагу, що монета є досить привабливою валютою. Загалом логотип вийшов одночасно незвичайним та зрозумілим для більшості потенційних клієнтів. Із завданням створення креативного логотипу ми чудово впоралися.
Що стосується колірного оформлення, то ми залишили логотип чорно-білим, тому що його смислове навантаження є досить «яскравим» і «насиченим». У той же час, замовник при бажанні може надати фірмовому знаку будь-яких відтінків. У цьому полягає ще одна особливість картинки. Шрифт підібраний лаконічний і простий, він добре вписується в концепцію логотипу.