До нашої студії часто звертаються компанії для вирішення одразу багатьох завдань щодо створення іміджу. Адже в кожній організації, що поважає себе, рано чи пізно стане питання про створення логотипу, елементів фірмового стилю та інших атрибутів, які беззастережно є обличчям компанії. До нашої студії звернулися представники нафтокомпанії “Sofia Oil”, щоб розробити фірмовий стиль для нафтопродуктів, дизайн бензовозу та, звичайно ж, логотип, на основі якого будується імідж компанії.
Фірмовий стиль для нафтопродуктів – плідна співпраця з компанією “Sofia Oil”
На початку роботи наші дизайнери, як завжди, розробляли концепцію та обмірковували особливості логотипу. Традиційним елементом у цій сфері є крапля бензину, але в цьому випадку ми надали їй яскравого червоного забарвлення. Таким чином, класичний підхід до створення логотипу для нафтокомпанії був доповнений яскравою та креативною ідеєю. У червоній краплі “зашифрована” назва компанії, проглядається буква “S” і слово “oil”, написані білим кольором. Назва компанії зображено за допомогою стриманого шрифту у чорному кольорі.
На основі логотипу, який є водночас солідним та яскравим, ми розробили зовнішній дизайн елементів фірмового стилю компанії. Дизайнерами були розроблені візитки, конверти, фірмові бланки, блокноти та інші атрибути. Особливістю даного проекту стала робота з автотранспортом, на основі розробленого логотипу та фірмового стилю дизайнери компанії займалися брендуванням бензовозу. Проект вийшов цікавим для нас та вдалим для компанії “Sofia Oil”. Замовник високо оцінив роботу студії.