Сучасний ринок новобудов досить насичений, тому щоб привернути увагу потенційних покупців нового житла, необхідно виділятися і назвою, і логотипом, і звичайно ж, унікальними пропозиціями. До нашої студії звернулися представники житлового комплексу, що знаходиться на вулиці Титова, що відрізняється так званою космічною тематикою. Перед співробітниками нашої студії стояло завдання придумати актуальну назву комплексу та розробити логотип. Неймінг і логотип для житлового комплексу нам вдався, тепер РК має назву «Атмосфера», що запам’ятовується, і не менш яскравий логотип.
Неймінг та логотип для житлового комплексу – комплексна робота над проектом
Роботу над цим проектом ми розпочали з розробки неймінгу, клієнту було надано 5 варіантів назв та дві додаткові. Серед запропонованих варіантів представники комплексу обрали назву “Атмосфера”. Зважаючи на розташування житлового комплексу, неможливо було оминути космічну тематику, але нам вдалося тонко доповнити її змістом. Одне зі значень слова «атмосфера» це обстановка, довкілля, причому вживається це слово лише з позитивним посилом – «тепла атмосфера», «дружня атмосфера», «романтична атмосфера», «атмосфера довіри».
Друге значення слова атмосфера – повітряна оболонка планети. Вона обертається разом із Землею як єдине ціле і захищає Землю від метеоритів, оберігає нашу планету від надмірного перегрівання та охолодження. Саме це значення ми використали у логотипі. Відобразивши атмосферу за допомогою блакитних штрихів. Таким чином, і неймінг, і логотип, і особливості РК вдалося поєднати в одне ціле.