• укр
  • рус

“Карамельна симфонія”

Багато дівчат вибирають косметику виключно з упаковки. І це не дивно, адже серед величезного асортименту косметичних засобів виділити те чи інше можна лише за допомогою упаковки. На щастя, сучасні технології дозволяють зробити красиву, стильну коробку, що запам’ятовується, яка максимально якісно підкреслить особливості продукту. У нашій студії дизайну розроблялася етикетка для косметичного засобу “Карамельна симфонія”, цукрової пасти, що використовується для депіляції. Для такого особливого продукту необхідна була не менш особлива та креативна упаковка.

Упаковка для косметичного засобу «Карамельна симфонія» – смачний дизайн

Чого очікують дівчата, застосовуючи засоби для депіляції, звичайно ж, щоб шкіра була ніжною та шовковистою. Саме шовк став основним елементом концепції. Ми зобразили на упаковці ніжний, струменюючий, червоний шовк, що гарно падає. Колір як підкреслює елітарність косметики, а й привертає увагу до продукції. “Шовкові” вставки розташовані на ніжному жовто-золотистому фоні. Поєднання пісочного та насиченого червоного – це приголомшливий дует, який робить упаковку яскравою та стильною.

Доповненням етикетки став гарний, вензельний шрифт, який підкреслює якість продукції та не може залишити байдужою жодну дівчину. Розрахована на жіночу аудиторію продукція має бути досконалою у всьому. Саме такою і вийшла упаковка для цукрової пасти. Дизайнерам вдалося передати всі переваги продукції, зробити упаковку яскравою, чіпляючою та стильною. Фахівці студії впоралися із завданням, яке було поставлено.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page