• укр
  • рус

Каша “Саго”

У світі головним атрибутом хороших продажів будь-якого товару є упаковка. Навіть найякісніший і найкращий продукт, загорнутий у нудну та непрезентабельну упаковку, не стане популярним серед покупців. Навпаки, етикетка повинна підкреслювати якість продукту, його особливості та переваги. У нашій студії розроблялася упаковка для каші «Саго», до цього проекту дизайнери підійшли креативно та відповідально, створивши ідеальний візуальний образ продукту.

Упаковка для каші «Саго» – імідж, що підкреслює якість та природність

Працюючи над концепцією, ми постаралися застосувати всі ідеї, націлені на те, щоб підкреслити природність, екологічність та чистоту продукції. Саме ці критерії найцінніші при виборі каші та круп. Почнемо з того, що у виробництві упаковки ми застосували спеціальний папір, а цей матеріал, як відомо, дуже цінується. Крупа, розфасована в паперове впакування, вигідно виділяється на вітрині. Упакування прикрасили красивими візерунками, весь дизайн побудований на одному кольорі. Найбільш підходящий варіант для цього випадку нам здався зелений. Це екологічний та природний відтінок, який підкреслює якість, чистоту та безпеку каші.

Як відомо, всі покупці хочуть бачити товар, який купують. Часто при покупці круп, ми купуємо «кота в мішку», не бачимо якість та чистоту крупи. Для того, щоб покупець був упевнений, ми зробили невелике, кругле вікно з прозорого матеріалу, в якому видно кашу та її якість.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page