Імідж медичного закладу має бути бездоганним, не важливо, в якій країні розміщено клініку. Логотип та фірмовий стиль медичного центру повинен викликати довіру, залучати пацієнтів та запевняти у професіоналізмі. Для цього дизайнери намагаються застосовувати образи, пов’язані з сферою діяльності медустанови, робити знак лаконічним. У нашій студії розробляли айдентику та візитні картки для ревматологічного центру “East Bay Rheumatology”, що знаходиться в США, штат Каліфорнія. Логотип для ревматолога повинен відповідати всім вищезгаданим вимогам, адже звертаючись до фахівців з лікування суглобів та сполучної тканини, насамперед пацієнт розраховує на кваліфіковану допомогу.
Працюючи над концепцією, дизайнери вирішили використати безпосередньо головні образи зі сфери ревматології. У центрі логотипу розташоване поєднання кісток, що підкреслює область діяльності медичного центру та якість роботи. Графічна частина виконана схематично. Такий підхід робить логотип легким для сприйняття, але плавні лінії відмінно вписуються в концепцію.
Особливу увагу хочеться приділити м’якій, спокійній колірній гамі, яка викликає позитивні емоції та викликає довіру до медичного закладу. Стильне поєднання сірого та зеленого кольорів виглядає досить стильно. Крім того, новий зелений колір вносить надію на швидке одужання, що дуже актуально в цьому напрямку. Простий та лаконічний шрифт чудово доповнює логотип.