Дуже цікаво працювати з проектами та замовленнями з інших країн. У нашу студію звернулося керівництво кінної школи Ellen Dayle, що знаходиться в США, штат Техас. Ми з радістю взялися за розробку знаку для цієї компанії. Перед дизайнерами стало завдання створити логотип, що читається і зрозумілий, для кінного клубу, який би відразу підкреслював сферу діяльності організації. У той же час логотип має бути стильним, відмінно «кластися» на елементи фірмового стилю та форму для їзди на конях.
Концептуальну основу логотипу становить образ коня. Напевно, цей вибір нікого не здивує. Адже граціозні тварини заслуговують на центральне місце в логотипі кінного клубу. Зображення тварини гармонійно зливається із великою літерою назви компанії. Можна сказати, що голова тварини максимально гармонійно вписана в назву кінного клубу. Логотип вийшов витончений, лаконічний, використаний авторський шрифт, який ідеально доповнює концепцію.
Золотий відтінок традиційно асоціюється з якістю та багаторічними традиціями. Використання цього кольору у створенні фірмового знака дозволяє надати компанії елітарності, підкреслити високу якість послуг. Логотип викликає довіру та інтерес, а також чудово підкреслює сферу діяльності компанії. Крім того, фірмовий знак з граціозним конем красиво виглядає на кінній формі та куртках працівників школи. Основним завданням дизайнера було створити стильний, красивий та витончений логотип, який можна було б використовувати для реклами та одягу. Ми впоралися із завданням на всі 100%.