• укр
  • рус

Вода “BotanicWater”

Конкуренція між виробниками води досить велика, на щастя наша країна багата на водоймища, які забезпечують підприємців чистою та смачною водою. Але щоб підкреслити унікальність кожного продукту, показати індивідуальність, але при цьому залишитися в рамках ринку, необхідно створити якісну етикетку, яка б поєднувала в собі все необхідне. Дизайн етикетки для води проводився у нашій студії. Ми відповідально підійшли до роботи, створили етикетку у відповідність до всіх правил.

Дизайн етикетки для води “BotanicWater” – правила створення якісного іміджу

У створення етикетки води є свої правила і це не дивно, адже кожен виробник прагне передати екологічність, чистоту та якість продукту. Для цього використовують прозорий пластик та етикетку з переважаючими синьо-блакитними кольорами. Ми не стали відходити від стандартів і застосували ці відтінки в оформленні етикетки.

Блакитний колір, звичайно ж, є в етикетці для “BotanicWater”, але ми додали і родзинку. З огляду на назву води, її особливість дизайнери не змогли не додати зелених штрихів. Це маленький листочок, з якого стікають чисті прозорі краплі, зелений колір також дублюється в назві води. Це підкреслює екологічність та природність продукту, а також виділяє пляшку серед конкурентів на полиці магазину. Усі завдання, що стояли перед дизайнерами, виконані повною мірою. Води “BotanicWater” вигідно виділяється на тлі інших виробників, етикетка виглядає стильно та інформативно.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page