• укр
  • рус

Трав’яний чай “Травосепт”

З компанією з виробництва трав’яного чаю у гранулах – «Травосепт» у нашій студії була тривала та плідна співпраця. Звернувшись до нас, представники фірми поставили завдання розробити логотип, сайт, а також елементи фірмового стилю: флаєра, упаковку, банери. Упаковка для ліків, а інакше трав’яний чай і не назвеш, має викликати довіру, привертати увагу, бути чесною та солідною. Всі ці складові ми постаралися зібрати в одній упаковці, і нам це вдалося.

Упаковка для ліків – чаю «Травосепт»

Чаї “Травосепт” рекомендовані при сезонних застудних захворюваннях, вони полегшують усі неприємні симптоми, а головне натуральні та абсолютно безпечні. Саме тому чай вважається досить ефективним лікарським засобом. Враховуючи те, що назва є достатньо інформативною, логотип повинен просто доповнювати її, не перевантажувати і гармонійно вписуватися в концепцію. Тому дизайнери зупинилися на шрифтовому виконанні, додавши лише один штрих – листочок у літеру О.

Велику увагу ми приділили упаковці, тому що в даному випадку – це найважливіша складова зовнішнього іміджу компанії. Дизайн коробки вийшов яскравим і таким, що запам’ятовується, приємним, що викликає бажання випити чашечку ароматного трав’яного чаю, а головне викликає довіру до продукту. Для кожного окремого продукту з огляду на компоненти була розроблена своя упаковка. Але всі вони, звісно, ​​виконані у єдиному стилі. Елементи фірмового стилю з використанням зеленого кольору підкреслюють природність чаю, а також дають всю необхідну рекламну інформацію.

01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page