Основою продажу будь-якого продукту, безумовно, є його зовнішній вигляд. Дослідження показують, що в першу чергу покупці звертають увагу на дизайн упаковки, а потім на склад та інші особливості товару. Саме тому у нашій студії максимально відповідально підійшли до роботи над цим проектом. Етикетка для фарби «Атлас» вийшла яскравою, яскравою, такою ж гладкою, як і матеріал, на честь якого вона названа.
Етикетка для фарби “Атлас” – якісна упаковка.
Працюючи над концепцією, ми намагалися максимально розкрити переваги та характеристики продукту, показати, що фарба допоможе вирішити будь-які завдання щодо дизайну інтер’єру. Перед нашими фахівцями стояло завдання створити етикетку для якісного продукту, щоб покупець з усіх фарб на вітрині вибрав саме цю, щоб фарба буквально затьмарювала конкурентів.
Для вирішення всіх поставлених завдань ми вирішили вибрати яскраву колірну гаму, саме це стало основою етикетки. Використання всіх кольорів веселки не тільки показує широкий асортимент та вибір колірних рішень, але й привертає увагу до упаковки. Нам вдалося зробити гарні, гармонійні переходи між відтінками, фарби ніби перетікають одна в одну. Це створює цілісну картинку. Етикетка надрукована на глянцевому папері, що надає особливого блиску. Незважаючи на яскравість, на етикетці є вся необхідна інформація, яка потрібна покупцеві. Підібраний якісний та стильний шрифт. Етикетка для фарби виконує всі завдання, на полиці магазину виглядає досить вигідно.