UPI – українська нафтопереробна компанія. Перед нами стояло завдання – створити логотип та розробити основні елементи фірмового стилю (дизайн візиток, фірмового бланка, конверта). Робота в такій галузі вимагає бездоганного іміджу, адже сприймати компанію без якісного фірмового стилю не будуть партнери, ні потенційні клієнти. Тому розробляючи логотип нафтової компанії, ми серйозно підійшли до питання, ретельно продумали концепцію та якісно втілили у життя всі ідеї.
Після заповнення замовником даних для розробки логотипу ми розпочали обмірковування концепції. Компанія, що працює в даній сфері, повинна вселяти довіру партнерам і клієнтам, візуальний образ повинен бути суворим і солідним, але водночас простим для сприйняття. Ми розробили комбінований логотип, який складається із знаку – крапля нафти та накреслення назви фірми. Такий вид фірмового знака забезпечує асоціативне сприйняття сфери діяльності компанії та сприяє запам’ятовуваності. Тобто дизайнерам вдалося створити максимально читаний і зрозумілий знак, який повністю підкреслює і облати діяльності, і головні переваги компанії.
В основу корпоративного стилю було покладено такі ідеї, як впевненість та відповідальність. Замовник акцентував нашу увагу на ключових правилах компанії: професіоналізм, вирішення будь-якого завдання та якість послуг. Орієнтація на дані поняття сприяла створенню цілісного фірмового стилю, в основі якого лежить ідея розвитку компанії, віра у власний успіх та сучасний підхід до ведення бізнесу.