Компанія “Radauto” займається продажем автомобільних радіаторів. Компанія стабільно розвивається та має гарну базу клієнтів. До нашої студії вони звернулися для оформлення візуального образу. Керівництво компанії зробили замовлення логотипу, щоб покращити імідж компанії та розробити фірмовий знак для підвищення впізнаваності серед нових клієнтів. Логотип компанії з продажу запчастин повинен бути максимально чітким, з триманим і простим, але при цьому мати яскравість, щоб привертати увагу. Саме такий знак ми створювали у студії для компанії Radauto.
Винятково якісний сервіс, надійні деталі та комплектуючі – це постійні атрибути компанії, які за бажанням замовника повинні знайти відображення у візуальному образі. Крім того, логотип повинен бути простий, лаконічний для повноцінного спілкування з клієнтами зрозумілою для них мовою. Від цього ми й відштовхувалися, коли працювали над концепцією “Radauto”. Суворий стиль, чіткі лінії, спокійна кольорова гама підкреслює ділове ставлення до роботи, професіоналізм, впевненість як деталі та обладнання. Потенційні клієнти не довірять свій автомобіль, якщо не будуть упевнені у надійності компанії. Зважаючи на постійне поповнення бази клієнтів, логотип зіграв свою роль, і нам вдалося розробити креативний образ, що підкреслює філософію компанії та її стабільність. Замовник повністю схвалив фірмовий знак, наголосив, що дизайнери змогли виконати логотип саме в такому стилі, в якому він цього очікував.