Великий вибір майстрів та салонів на ринку краси створює потребу вирізнятися, яскраво заявляти про індивідуальність. Логотип для салону краси Stanislavskyh Group став саме таким зверненням. Це була спільна спроба професіоналів LogoFactory і власниць салону краси виявити та підкреслити непересічність бренду.
Витончений логотип з тонким накресленням літер — те, що створила компанія LogoFactory для Stanislavskyh Group. Зображена на лого жінка дає дає легко зрозуміти, на яку саме цільову аудиторію працює компанія, створюючи першу точку дотику. Накреслення літер також відображає преміальність обслуговування. Одночасні кутастість та округлість ліній вдало збалансовують загальний вигляд айдентики, даючи зрозуміти, що у салоні краси раді кожному характеру і вияву особистості. Салон та власниці були задоволені результатом лого та добором кольорової гами, яку створили у LogoFactory. Особливо оціненим був ретельний підхід до створення.
Лого Stanislavskyh Group на пакетах — простий і дієвий спосіб для компанії продовжувати комунікацію з клієнтками, коли вони перебувають за межами салону.
Єдиний стиль одягу компанії, те що створює відчуття об’єднаності для працівниць та працівників, а також впізнаваність для клієнток.
Вишуканість лого дає змогу зробити річ улюбленою не лише в межах салону, а й поза ним. Наприклад, такий светр з разістю можна одягнути і на вулиці, роблячи лого компанії впізнаванішим.