• укр
  • рус
Завдання

Великий вибір майстрів та салонів на ринку краси створює потребу вирізнятися, яскраво заявляти про індивідуальність. Логотип для салону краси Stanislavskyh Group став саме таким зверненням. Це була спільна спроба професіоналів LogoFactory і власниць салону краси виявити та підкреслити непересічність бренду.

Рішення

Витончений логотип з тонким накресленням літер — те, що створила компанія LogoFactory для Stanislavskyh Group. Зображена на лого жінка дає дає легко зрозуміти, на яку саме цільову аудиторію працює компанія, створюючи першу точку дотику. Накреслення літер також відображає преміальність обслуговування. Одночасні кутастість та округлість ліній вдало збалансовують загальний вигляд айдентики, даючи зрозуміти, що у салоні краси раді кожному характеру і вияву особистості. Салон та власниці були задоволені результатом лого та добором кольорової гами, яку створили у LogoFactory. Особливо оціненим був ретельний підхід до створення.

Лого Stanislavskyh Group на пакетах — простий і дієвий спосіб для компанії продовжувати комунікацію з клієнтками, коли вони перебувають за межами салону.

Єдиний стиль одягу компанії, те що створює відчуття об’єднаності для працівниць та працівників, а також впізнаваність для клієнток.

Вишуканість лого дає змогу зробити річ улюбленою не лише в межах салону, а й поза ним. Наприклад, такий светр з разістю можна одягнути і на вулиці, роблячи лого компанії впізнаванішим.

Готові почати?
Залишились
питання?

Замовте
професійну
консультацію

Замовити
01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page