Кожен продукт та послуга мають виділятись серед інших — особливо, коли ринок яскравий та швидко розвивається. Саме з таким запитом звернулись до нас «SimSim Casino»: логотип, що передаватиме стійкість бренду та його сферу діяльності. Наші дизайнери розпочали роботу з нуля та вийшли на результат, що повністю задовольнив клієнта. Саме після цього ми розширили проєкт та розробили для казино оригінального персонажа та попрацювали над ребрендингом сайту!
Логотип «SimSim Casino» ідеально вписується у концепт ринку: теплі, жовтогарячі кольори надають враження приємно проведеного часу. Сам вигляд є простим, щоб легко запам’ятатись, та не напружує око складністю ліній. Щоб не перевантажувати око клієнта, для сайту ми дібрали темно сині кольори. Вони підкреслюють світліші кольори, але не є нудними чи надто яскравими. Головною перевагою цього казино є їх різномаїття ігор, що вдало підкреслили дизайнери LogoFactory. Звісно, щоб виконати більш розлогий проєкт та приділити увагу кожній деталі, ми розділили співпрацю на такі етапи: розробка логотипа, сайту та персонажів зайняла близько півтора місяця, після чого на другому етапі ми удосконалювали всі елементи та переробляли ті, що зазнали змін, через нові погляди (2-3 тижні).
Не менш важливим було врахувати нові тенденції у світі ігор, а саме попит аудиторії на мобільні версії сайтів. Це етап, якому ми приділили достатньо часу, щоб створити інтерфейс, який чітко віддзеркалював комп’ютерну версію та був привабливим для відвідувача.
Мобільна версія сайту допомагає залучити ширшу авдиторію та досягти найкращого рішення для її комфорту. У результаті це позитивно впливає на просування бренду в інтернет-мережі.
Оригінальний маскот — найкращий символ для бренду. Він є його лицем на ряду з логотипом та, якщо правильно його розробити, стане візитною карткою компанії.
Персонажі потрібні для кращої спорідненості з авдиторією, вона стане відчувати себе ближчою до бренду та отримає відчуття діалогу 1 на 1. Для компаній, що активно спілкуються зі своїми клієнтами, це найпростіший шлях розвинути міцні стосунки. Особливо важливим є втілити не просто привабливу картинку, а уявити бренд у вигляді людини. Це й зробили наші дизайнери, вони опирались на бачення замовника та “вдихнули життя” у персонажа.