Компанія-постачальниця імпортної сільськогосподарської техніки «PartnerAgro» звернулася за розробкою фірмового стилю, оновленням логотипу та розробкою дизайну поліграфії. Потреба в оновленні стилю була високою, адже компанія, займаючи лідерські позиції на ринку і працюючи понад 10 років, хотіла не лише якісно виконувати роботу, але й відповідати часові.
Для оновлення фірмового стилю замовника, фахівці LogoFactory дібрали життєствердний зелений колір, котрий відповідає діяльності компанії. Логотипом стало зображення трьох полів та напис із назвою компанії. Шрифти обрали прості та легко зчитувані, без засічок. Це дозволило осучаснити дизайн, роблячи його асоціативно близьким до аграрної сфери та не переобтяженим деталями. Компанія-замовниця залишається задоволеною і LogoFactory готове до нових викликів та замовлень разом!
Розташування елементів на продукції — змога вигідно заявити про себе, поспілкуватися з аудиторією за допомогою зображень. Лого, шрифти, кольори мають бути адаптованими для кожної нової продукції, яку створює компанія.
Візитки, флаєри, блокноти, листи — те, що дизайнери LogoFactory розробляли з розумінням, яким має бути результат візуальної комунікації.
Запити на створення поліграфії для «Партнерагро» виконувалися багато разів й виконуватимуться надалі.
Важливо, аби фірмовий стиль працював не лише назовні, для спілкування компанії з клієнтом, але й всередині компанії. Формуючи чітке уявлення працівників про те якими є та як взаємодіють «PartnerAgro».
Mockup, тобто детальний прототип продукції, це незамінний інструмент у підготовці до остаточного створення продукту. LogoFactory створює мокапи, аби компанія-замовник могла побачити фінальний результат (розташування тексту, зображень, пропорції відносно продукту) та зробила замовлення відповідно до власних смаків та потреб.