LogoFactory із задоволенням береться за непересічні кейси та знаходить якісні рішення. Створення логотипу та емоційного стикерпаку за запитом фінансової організації — і цікавинка, і виклик. Адже інвестиційний фонд для допомоги бізнесу має зберігати ділове обличчя, одночасно стаючи ближчим та зрозумілішим своїй цільовій аудиторії.
Назва інвестиційного фонду — метафоризоване слово «капуста», яке передбачає за цим поняття «гроші». Тобто фонд уже самою назвою налаштовує клієнтів на готовність до простішої, менш офіційної взаємодії. Саме таку налаштованість взяли за основу фахівці LogoFactory, обігравши зелений колір, на основі якого відбувається асоціація грошей із капустою, та розвинувши у втіленому логотипі. Логотип, на перший погляд, простий у втіленні та накресленні, є одночасно і текстовим, і піктограмним, адже остання літера «а» і є ілюстрацією буквальної капусти 🙂
Замовник оцінив креативність дизайнерів LogoFactory.
Розділення логотипу на склади під час створення продукції — не є частим вибором замовника. kapusta натомість не боїться експериментів, а дизайнери LogoFactory підтримують налаштованість замовника!
Наліпки — чудове та недороге рішення для компанії залишатися поміченими. Особливо, якщо йдеться про наліпки, які створюють невимушений настрій. Налаштування на легку взаємодію і в межах компанії, і з клієнтом.
Замовнику kapusta було важливо, аби будь-яка створена із айдентикою продукція, запам’ятовувалася і показувала налаштованість компанії до нестандартних рішень. LogoFactory вдалося втілити запит.
Спілкування і способи спілкуватися не стоять на місці. Емоджи, стикери (звичайні та анімовані), GIF — те, чим можна послуговуватися не лише в особистих переписках, але й на рівні компанії. Стикер інколи передає ширший спектр емоцій, ніж простий текст, і зчитується швидше. Анімовані стикери з персонажем компанії — чудове рішення, якщо компанія хоче зробити комунікацію ближчою до клієнта.
Стикери, які LogoFactory створили для kapusta — легко зчитувані за рахунок буквальності та не перевантажені малюнком. Це дає клієнтові зрозуміти, що компанія іде в ногу з часом та спілкується зрозумілою мовою. Очіківання замовника були перевершені. Це улюблена частина спілкування для фахівців LogoFactory.