• укр
  • рус
Завдання

LogoFactory із задоволенням береться за непересічні кейси та знаходить якісні рішення. Створення логотипу та емоційного стикерпаку за запитом фінансової організації — і цікавинка, і виклик. Адже інвестиційний фонд для допомоги бізнесу має зберігати ділове обличчя, одночасно стаючи ближчим та зрозумілішим своїй цільовій аудиторії.

Рішення

Назва інвестиційного фонду — метафоризоване слово «капуста», яке передбачає за цим поняття «гроші». Тобто фонд уже самою назвою налаштовує клієнтів на готовність до простішої, менш офіційної взаємодії. Саме таку налаштованість взяли за основу фахівці LogoFactory, обігравши зелений колір, на основі якого відбувається асоціація грошей із капустою, та розвинувши у втіленому логотипі. Логотип, на перший погляд, простий у втіленні та накресленні, є одночасно і текстовим, і піктограмним, адже остання літера «а» і є ілюстрацією буквальної капусти 🙂
Замовник оцінив креативність дизайнерів LogoFactory.

Розділення логотипу на склади під час створення продукції — не є частим вибором замовника. kapusta натомість не боїться експериментів, а дизайнери LogoFactory підтримують налаштованість замовника!

Наліпки — чудове та недороге рішення для компанії залишатися поміченими. Особливо, якщо йдеться про наліпки, які створюють невимушений настрій. Налаштування на легку взаємодію і в межах компанії, і з клієнтом.

Замовнику kapusta було важливо, аби будь-яка створена із айдентикою продукція, запам’ятовувалася і показувала налаштованість компанії до нестандартних рішень. LogoFactory вдалося втілити запит.

Стикери

Спілкування і способи спілкуватися не стоять на місці. Емоджи, стикери (звичайні та анімовані), GIF — те, чим можна послуговуватися не лише в особистих переписках, але й на рівні компанії. Стикер інколи передає ширший спектр емоцій, ніж простий текст, і зчитується швидше. Анімовані стикери з персонажем компанії — чудове рішення, якщо компанія хоче зробити комунікацію ближчою до клієнта.

Стикери, які LogoFactory створили для kapusta — легко зчитувані за рахунок буквальності та не перевантажені малюнком. Це дає клієнтові зрозуміти, що компанія іде в ногу з часом та спілкується зрозумілою мовою. Очіківання замовника були перевершені. Це улюблена частина спілкування для фахівців LogoFactory.

Готові почати?
Залишились
питання?

Замовте
професійну
консультацію

Замовити
01_Branding 02_Logotype 03_Web Design 04_Mobile App 05_UI/UX 06_Package Design 07_Brand Strategy 08_Brand Identity 09_Naming 10_Presentation 11_Landing Page