«Гармонія Смаку» — серед лідерів на ринку постачальників молочних і м’ясних виробів. Компанія на ринку понад 17 років, тож знає про продажі, системи оптимізації власної діяльності не з чуток. Вихід в онлайн-світ для «Гармонії Смаку» став приємною співпрацею із LogoFactory. Переробка сайту, створення там фільтрів та корзини, адаптація логотипу — те, що вдалося під час спільної роботи. Звісно, клієнт залишився задоволеним.
Збувати товар для компанії-постачальниці — необхідність. Для багатьох офлайн-збут — зручна та дієва історія, але без онлайн-сторінки з асортиментом товарів, справді складно, необхідний як мінімум сайт-візитівка. На момент першої комунікації з LogoFactory в «Гармонії Смаку» уже існував сайт, проте і з естетичного, і з функціонального боків потребував доопрацювання.
Команда LogoFactory доопрацювала «на відмінно», зробивши сайт більш сучасним і не змінюючи CMS (таким було прахання клієнта). Завдяки мальованим елементам, простому та зчитуваному шрифтові без засічок, червоному та зеленому акцентних кольорах та професійним фото продукції сайт гарно запам’ятовується клієнтам під час перегляду, а функціональні фільтри та корзина роблять перебування на сайті зручним.
Каталог, над яким попрацювали фахівці LogoFactory, включає в себе перелік клікабельних фотографій товару, після переходу на які можна не лише замовити той чи інший бажаний продукт, але й дізнатися його термін реалізації, вагу, кількість та код.
Віконце для заявок — зручний спосіб зв’язатися з командою «Гармонії Смаку», якщо покупець чи виробник потребуватиме додаткової інформації. Стильний чорний колір, тіні та якісне фото товару залишать приємне враження. «Гармонія Смаку» залишилася задоволена співпрацею з LogoFactory та продовжує робити замовлення. Останнє із завдань — адаптація логотипу для англомовної частини ринку. Віримо, попереду не одна взаємодія і з замовником, про якого ви щойно завершили читати, і з вами, якщо наважитеся написати нашій команді! Чекаємо 🙂