Юнайтед плюс займає одне з провідних місць на ринку сільськогосподарських товарів. Вони пропонують розсаду, цибулини, насіння, саджанці та інший посадковий матеріал високої якості. У нашу студію компанія звернулася, щоб замовити логотип і створити візуальний образ, що запам’ятовується, для Юнайтед плюс. Це важливі складові успішної компанії, адже конкурувати на ринку без оформленого іміджу неможливо. Логотип для сільськогосподарських продуктів вийшов стильним, підкреслює всі основні ідеї підприємства.
Ідеї та вимоги, які були висунуті до розробки фірмового знаку, дизайнери нашої студії успішно втілили у життя. Замовник хотів бачити логотип, максимально наближений до теми природи та екології. Особливий акцент попросив зробити на високій якості пропонованої продукції та надійності компанії. Затверджений варіант логотипу є три головні образи, які асоціюються з природою. Незважаючи на те, що знак вийшов абстрактним, у ньому легко вгадуються сонце, вода і, звичайно, рослини. Відповідно у фірмовому знаку ми використовували три кольори: помаранчевий, блакитний та зелений. Забарвлення не просто має смислове навантаження, але воно і досить яскраве, щоб логотип став помітним. Вивірені форми, строгий шрифт та лаконічність логотипу чудово відображають репутацію компанії на ринку сільськогосподарських рослин, її надійність та ґрунтовність. Замовник залишився задоволеним роботою. Компанія Юнайтед плюс активно та успішно розвивається.