Компанія Konvert працює у двох напрямках: займається виробництвом чохлів з неопрену для величезного асортименту продукції, починаючи від валіз закінчуючи найбанальнішими чохлами для техніки, а також брендуванням, нанесенням на свою продукцію зображень та фірмових знаків інших компаній. Але в першу чергу, компанія, що розвивається, подбала про свій логотип, чекаючи від нього яскравості, оригінальності і впізнаваності. Логотип для виробничої компанії в такій унікальній та специфічній сфері має бути саме таким. Щоб за одного погляду, він запам’ятався клієнтам назавжди.
Здається, що поєднати простоту та яскравість в одному логотипі дуже важко, але нашим дизайнерам це завжди чудово вдається. У концепції дизайнери відштовхувалися від назви компанії, вигадавши досить просту, але неймовірно влучну і точну ідею. Стилізоване зображення конверту робить логотип таким, що запам’ятовується, тому що саме лаконічні і не перевантажені зображення залишаються в пам’яті покупця надовго, якщо не назавжди. Замовнику дуже сподобалася ідея, тому дизайнери якнайшвидше приступили до виконання основної, графічної частини.
Чіткі лінії підкреслюють серйозне ставлення до клієнтів та своєї роботи. А сам образ зрозумілого знайомого конверту робить компанію ближче до кожного покупця. Колірна гама, незважаючи на яскравий та енергійний помаранчевий колір, також вийшла стриманою. Чіткий шрифт чудово доповнив концепцію. Замовник залишився задоволеним логотипом.