Тастро – це спільнота астрологів, астропсихологів, езотериків та ясновидців, які пропонують послуги передбачення майбутнього та ворожіння. У нашу студію компанія звернулася, щоб замовити логотип та розширений фірмовий стиль. Логотип для екстрасенсів – незвичайна сфера, а нове – це завжди цікаво. Тож наші дизайнери із задоволенням взялися за цей проект.
Працювати над концепцією ми розпочали з аналізу потенційних клієнтів компанії. До такого роду послуг люди звертаються, коли стоять перед будь-яким вибором, шукають відповіді на питання і хочуть досягти гармонії з собою та навколишнім світом. Тому і логотип має надихати, давати гарантію на вирішення проблем та заспокоювати, тобто нести гармонію. Для фірмового кольору ми використовували чистий блакитний, що символізує сталість, розум і спокійне небо, що сприяє усамітненню та спілкуванню із всесвітом, вищими силами.
Наші дизайнери не перевантажували фірмовий знак символами та обладнанням, які використовують ясновидці у своїй роботі. Спеціально розроблений шрифт і літера Про в назві компанії, що символізує астрологічний знак – нескінченність всесвіту, співвідносить логотип до діяльності компанії. Короткий фірмовий стиль вселяє довіру, створює імідж професійної та чесної компанії.
У нашій студії було розроблено розширений фірмовий стиль для Тастро. Логотип чудово виглядає на розроблених візитівках, фірмових бланках, конвертах, папках, дисках та флаєрах. Крім того, фірмовий знак прикрашає футболки і форму співробітників компанії.