Яким має бути логотип в економічній сфері? Безумовно, від такого знака чекають суворості, чіткості та солідності, адже в компанію приходять із досить серйозними проблемами. Логотип повинен викликати довіру, потрібно створити такий знак, щоб потенційні клієнти навіть на секунду не засумнівалися у відповідальності та професіоналізмі компанії. Саме із таким завданням і звернулася служба економічної допомоги «СЕП». У рамках проекту ми розробляли логотип.
Графічна частина логотипу є стилізованою першою буквою назви компанії. Знак вийшов досить цікавим, складається із двох частин, але навіть у такому промальовуванні можна розглянути букву «С». Знак вийшов лаконічним, простим та легким для сприйняття. Економічна сфера – це саме той випадок, коли не потрібно вигадувати щось особливе та ексклюзивне, знак має бути суворим, професійним та максимально простим.
Відмінним доповненням логотипу став шрифт, за допомогою якого написано назву компанії. Він є вдалим продовженням стилю, у якому зображено знак. Щоб логотип не вийшов нудним, ми надали йому яскравості за допомогою вибраної гами кольорів. Свіжий зелений відтінок не лише робить логотип помітним, а й підкреслює свіжі ідеї та вирішення економічних питань, які пропонує компанія. Абсолютно не дарма зелений відтінок є кольором однієї з найуспішніших валют світу. Логотип відповідає усім вимогам та якісно виконує свої функції.