Логотип для мережі кав’ярень та стійок у торгових центрах, які пропонують ароматну каву з собою – справа відповідальна, адже конкуренція у цій сфері дуже велика. Такі точки сьогодні розміщені на кожному кроці, тому, крім гарної кави, необхідно створити стильний імідж, що запам’ятовується. Конкуренція у цій галузі дуже велика, тому логотип для кав’ярні мав бути особливим та незвичайним, щоб клієнти запам’ятали його назавжди. Завдання стояло уникнути традиційної чашки кави або кавових зерен.
Разом із замовником було прийнято рішення розробляти персонаж – стиль, що запам’ятовується, і стильний. Таким персонажем став джентльмен, з бородою і в капелюсі, саме він послужив прообразом сучасних хіпстерів, яких важко уявити кави, що прогулюються вулицею без стаканчика. У зовнішньому вигляді джентльмена промальована кожна деталь, стильні окуляри, капелюх, борода, навіть погляд у нього особливий. Персонаж вийшов стильним та особливим, а це було лише початком розробки фірмового знаку.
Ми спеціально використовували один колір, це робить логотип лаконічним, стильним, таким, що добре сприймається. Зверніть увагу на фон, на якому зображено чоловіка, за ним знаходиться мегаполіс, робота, справи, темп, але весь світ зачекає, коли ти зайшов за ароматною кавою. Образ вийшов незабутнім і незвичайним, ніхто не переплутає кавову точку Steamfeel з якоюсь іншою кав’ярнею.