Рівень конкуренції над ринком повітряних перевезень досить високий. З розвитком авіа індустрії багато компаній задумалися про свій імідж і візуальний образ. Наша студія брала участь у розробці логотипу та неймінгу української авіакомпанії “Дарт”. Завданням розробки фірмового стилю було зміцнити позиції на ринку та підвищити рівень конкурентоспроможності. Логотип для авіакомпанії мав підвищити її статус, нам вдалося створити такий солідний та статусний знак.
Ні для кого не секрет, що чітка та яскрава назва – це основа розвитку бізнесу та запорука успіху в будь-якій сфері. Тому для авіакомпанії вибрали назву дарт, з англійської стрімкий рух. Звідси і назва відомої гри дартс, зверніть увагу, якщо грає професіонал, то дротик завжди потрапляє в ціль, що немало важливо для авіакомпанії, якщо за штурвалом – досвідчений пілот літак вдало долетить до місця призначення. Цю ідею ми й використали у розробці логотипу, центральний образ побудований саме на цьому.
Логотип авіакомпанії повинен вселяти довіру, підкреслювати високу якість послуг та безпеку клієнта. Для логотипу була обрана тепла та позитивна колірна гама, помаранчевий колір символізує енергію, гарне самопочуття, радість та сміливість. Дизайнерський шрифт доповнює загальну картину. Логотип запам’ятовуємо та впізнаємо. У кожного клієнта він асоціюватиметься з легким польотом та гарним настроєм. Замовник залишився задоволеним роботою дизайнерів.