Студія зовнішньої реклами «Реклен» звернулася до нас, щоб замовити логотип та фірмовий стиль, який би виділив їх серед конкурентів та чудово поєднував у собі головні цінності компанії: свіжі ідеї, творчий підхід та впевнені рекламні кампанії. Працюючи в такій сфері, компанії необхідний якісний та яскравий зовнішній імідж. Створюючи логотип для рекламного агентства, ми намагалися зробити його яскравим, лаконічним та стильним. Це і підвищить довіру клієнтів, і наголосить на професіоналізмі співробітників компанії.
Перед нами стояло завдання створити простий і влучний фірмовий знак. Логотип вийшов легким та читабельним. Ми використовували універсальний символ і одну з найпотужніших фігур – трикутник із закругленими кутами. Простий графічний елемент несе в собі велике значення навантаження за рахунок підібраної колірної гами, яка повністю відповідає концепції компанії. Зелений колір – це нові та оригінальні ідеї, які пропонує компанія своїм клієнтам, синій – це серйозний підхід та якісна реклама, а помаранчевий – творчий та креативний характер роботи.
Зрештою в самому трикутнику видно велику букву назви компанії. Короткий логотип досить простий з візуальної точки зору, і складний у сенсовому розумінні. У нашій роботі ми повною мірою виконали побажання та вимоги замовника. Сучасний та стильний логотип чудово гармонує з політикою «Реклен» та підкреслює особливості студії.