Ще один цікавий проект, над яким працювала команда “Logofactory”. Виробники гігієнічного, кровоспинного засобу після гоління «Alum», звернулися до нашої студії, щоб замовити логотип та етикетку для продукції. Сфера досить специфічна, та й сам проект виявився унікальним та цікавим для нашої студії. Логотип для засобу догляду за шкірою після гоління повинен бути читаним, освіжаючим, стильним, чоловіки повинні довіряти продукції.
У складі бальзаму є елемент алюмінію, звідси і назва, і власне кажучи, логотип, тому що в концепції ми врахували цей момент. Абстрактний знак, який може бути схожим на гостре лезо, тонкий лист алюмінію, але в будь-якому випадку асоціація з приємними відчуттями після гоління. Синьо-біла колірна гама вносить у логотип свіжість та легкий холодок. Сам знак вийшов освіжаючим та легким, саме таким ми бачимо фірмовий знак засобу після гоління.
Далі затверджений замовником варіант логотипу ми почали готувати для етикетки. Адже для продукції дуже важливий не лише сам фірмовий знак, а й візуальна естетика упаковки, в якій вона потрапить на прилавки. Етикетка вийшла лаконічна і проста, так вона краще запам’ятатись покупцеві та викличе бажання купити продукцію. І етикетка, і логотип вийшли досить вдалими, вони виконують усі функції, підкреслюють переваги засобу та його особливості.