Магазин «Home Comfort» продає якісні гарні товари для дому та сім’ї. Головне завдання компанії, щоб кожен знайшов потрібні та необхідні речі для комфортного життя та повноцінного відпочинку. Ми працювали над візуальним чином магазину, розробили логотип, що наголошує на політиці компанії. Магазин правильно підійшов до свого іміджу, адже без стильного та ефектного фірмового стилю дуже важко залишитись у лідерах на завантаженому ринку. Логотип для магазину товарів для дому вийшов приємним, затишним та м’яким, таким, яким має бути знак у цій галузі.
Працюючи над концепцією, ми шукали образ, який поєднуватиме у собі і візуальну красу, і комфорт та затишок, загалом, символ домашнього тепла та вогнища. Переглянувши багато варіантів, затвердили образ віночка із квітів, яким зазвичай прикрашають двері будинків. У Європі це популярний елемент декору. Тим самим ми підкреслили якість пропонованих товарів, і домашній затишок та гостинність. Для колірного оформлення ми спеціально підібрали такі ніжні пастельні тони, щоб логотип вийшов витонченим і простим. Для написання назви компанії розроблено спеціальний дизайнерський шрифт. Літери вийшли красивими, а логотип загалом виглядає дорого та багато. За словами замовника, логотип перевершив усі очікування. Сьогодні магазин успішно розвивається та радує клієнтів гарною продукцією.