Туристична одеська компанія «Шамбала» надає якісні послуги на ринку, але в умовах конкуренції завжди потрібно бути на крок попереду і на порядок краще за конкурентів. Адже у туристичному бізнесі конкурентів справді дуже багато, дедалі більше компаній пропонують такі послуги. Саме тому керівництво фірми звернулося в студію Logofactory, щоб замовити логотип і створити візуальний образ, що запам’ятовується. Щоб створити логотип туристичної компанії, необхідно знати тонкощі, вимоги та цільову аудиторію. Все це ми врахували у розробці.
Сама назва турфірми наштовхнула нас на ідею створення таємничого знаку. Міфічне місце Шамбала ще нікому не вдалося знайти, але кажуть, що це райський куточок. Логотипом ми хотіли підкреслити, що співробітники компанії зроблять все, що ваше місце відпочинку було справжнім райським куточком на землі. Круглий знак означає досконалість, плавні лінії, що сплітаються у вінок, наголошують на статусі агентства.
Доповнюючи ідею ідеальної турфірми та високоякісних послуг, ми вибрали багатий, елітарний золотий колір. І щоб не перенасичити логотип дорогими образами, у шрифті дизайнери дотримувалися простої, лаконічної манери. Загалом логотип поєднує у собі всі основні ідеї компанії. Логотип прикрашає фірмові бланки туристичної компанії. На документації знак виглядає дуже красиво та впевнено, підкреслює якість послуг та трепетне ставлення до кожного клієнта.