Компанія з виробництва меду «Мед з корицею» звернулася до нашої студії, щоб створити логотип, такий же теплий, сонячний та позитивний, як сама продукція фірми. Мед позиціонується як легкі, природні, смачні, корисні ласощі, які обов’язково на столі для поціновувачів здорової їжі та натуральних інгредієнтів. У логотипі потрібно було передати, що медичні компанії – це продукт для реальних гурманів. Логотип та етикетка для виробників меду – черговий цікавий проект у нашій студії.
Логотип та етикетка для виробників меду «Мед з корицею»
Працюючи над концепцією, ми, звичайно, пов’язали все з виробництвом меду. Як графічну частину використовували вулик, такий, яким його часто зображають у мультфільмах та суцвіття кориці, яке гармонійно вписалося на верхівку. Написання компанії, начебто виконане медовим струмком. М’який, плавний шрифт доповнює графічну частину, вносячи в логотип легкість та ніжність. Буквально в кожному, навіть найменшому елементі, закладені нотки кохання та тепла. Чого варта крапелька меду чи грайливе серце у написанні компанії. Всі ці дрібниці роблять фірмовий знак завершеним.
Використання жовто-золотистої та коричневої колірної гами очевидне. За допомогою кольору, шрифту та графічних елементів нам вдалося в буквальному сенсі точно передати назву компанії та сферу її діяльності. В результаті роботи торгова марка придбала особливий та унікальний візуальний імідж, який чудово підкреслює і сферу діяльності компанії, та якісну продукцію.