Компанія «Матраци Калінінграда» пропонує широкий вибір ортопедичних, анатомічних та недорогих матраців, які задовольнять покупців. Але, незважаючи на високу якість продукції, компанії потрібно щось більше, щоб виділитись на ринку. Почати варто з якісного візуального іміджу, який би вигідно наголосив на головних принципах магазину: високі стандарти якості, шанобливе ставлення до клієнтів, чесність та відкритість. Крім вищевказаних ідей, логотип для матраців повинен бути затишним і комфортним, щоб, дивлячись на нього, захотілося придбати матрац.
Працюючи над концепцією, хотілося знайти такі ідеї, кольори та образи, щоб в одному знаку відобразити весь спектр продукції та відповідальність компанії. Логотип вийшов легким, повітряним, приємним та трохи сонним. Хтось побачить в абстрактному знаку шматочок ковдри, хтось м’який матрац, а хтось зоряне небо. Ми відкрили поле для фантазій, а потенційні клієнти домислять, кому що більше подобається. Головне, що будь-яка асоціація, яка народжується, дивлячись на логотип пов’язана з солодким і комфортним сном.
Окрему увагу хочеться приділити вибору колірної гами логотипу, і нетрадиційному поєднанню синього та рожевого відтінків. Крім того, що ці кольори асоціюються зі світлими, приємними і «рожевими» снами, вони вносять яскравість і запам’ятовуваність у сам знак. В результаті ми отримали затишний та теплий логотип, який чудово підкреслює якість продукції компанії.