Maria – це торгова марка модного та стильного одягу, який набирає величезної популярності. Саме в такій ситуації необхідний яскравий візуальний образ, що запам’ятовується, який би виділив лінію одягу серед конкурентів і запам’ятався потенційним покупцям. Як відомо, конкуренція в даній області дуже висока, тому логотип для марки одягу повинен вигідно виділяти її на тлі інших виробників. Тільки так можна досягти успіху, визнання своєї роботи.
У процесі роботи над логотипом дизайнери створювали різні образи, що асоціюються з елегантністю та красою. А потім ми згадали дівчат у процесі шопінгу, і зрозуміли, що без завмирання серця тут точно не обійтися. Напевно, якщо зробити кардіограму саме в момент покупки, вона виглядатиме приблизно так. Назва Maria ми зобразили як кардіограми, що підкреслює чудовий асортимент продукції, від якого завмирає серце. До того ж, такий знак виглядає лаконічно, стильно та унікально, підтримуючи загальну концепцію сучасного та ексклюзивного одягу. Ми оминули заїжджені штампи та образи fashion індустрії. Колірна гама витримана у білому кольорі з невеликим, а скоріше зовсім маленьким вкрапленням червоного.
Ми залишилися задоволені своєю роботою, оскільки замовниця високо оцінила наші старання. Нова марка одягу вже приваблює багатьох покупців своїм оригінальним логотипом та творчими ідеями дизайнера.