Дитячий мовний садок із англо-французьким ухилом – це особливе місце, де діти не лише грають. З маленького віку малюки вбирають зовсім незнайомі мови. Організації такого типу стають досить популярними, конкуренція зростає з кожним днем і необхідно яскраво та якісно виділятись на тлі інших освітніх дошкільних закладів. Це дуже важливо у створенні успішного бізнесу та іміджу компанії, якій довірятимуть батьки. Логотип для дитячого садка повинен бути яскравим, але не кричащим, стильним і незабутнім.
Перед дизайнерами студії Logofactory стояло завдання знайти незабутній і актуальний образ. У процесі вибору зупинилися на папузі, який найбільш точно підкреслює сферу діяльності компанії. Адже маленьких поліглотів, як і папуг, шляхом постійного повторення вчать невідомій раніше мові. Крім того, використання такого позитивного та позитивного образу, як папуга, сприятливо впливає на імідж компанії.
Особлива колірна гама поєднує у собі кольори національного прапора Англії та Франції: білий, синій та червоний. Крім того, що це доречне оформлення логотипу, в таких відтінках він виглядає яскраво, привертає увагу і залишає відчуття надійної установи, якій можна і потрібно довірити улюблене чадо. Усі поставлені завдання виконані. Знак вийшов цікавим, але водночас лаконічним і строгим, саме таким, яким його хотіли бачити замовники.