Kazuki – це затишний ресторанчик японської та італійської кухні, в якому також доступна доставка їжі щодня з 9 ранку і до 12-ї ночі – у будні дні, і до 2-ї години ночі – у вихідні. У нашу студію ресторан звернувся, щоб замовити яскравий, веселий і запам’ятовується логотип ресторану, який гармонійно вписався б і на сайт закладу, і на елементи фірмового стилю. Логотип для японської кухні має бути саме таким. Адже клієнти не звернуть увагу на нудний знак, і вже тим більше не захочуть заходити до закладу.
Обговоривши із замовником концепцію, ми почали творити. Здебільшого акцент попросили зробити на суші, саме тому у нас народився такий веселий рол із паличками. Графічна картинка, як ніколи до речі, припала під атмосферу ресторану: просту, невимушену та відпочиваючу. Сюди приходять за гарним настроєм та смачною їжею, на цього ж клієнти чекають, замовляючи доставку ролів або інших страв. Нам вдалося підкреслити атмосферу створити логотип з правильною емоційною складовою.
У фірмовому знаку використані три кольори: червоний, зелений та білий, вони підкреслюють можливість замовити не лише суші, але й страви італійської кухні, оскільки перегукуються із квітами італійського прапора. Логотип легко запам’ятовується та впізнається, відображає ідею закладу, чудово передає атмосферу та політику ресторану. Із завданнями, які стояли перед дизайнерами, ми чудово впоралися.