Магазин спорттоварів Bors пропонує одяг, товари та обладнання для спорту та туризму в широкому асортименті. Свій бізнес керівництво компанії вирішило почати з розробки вдалого логотипу, щоб залучити потенційних покупців і звернути увагу на магазин. Логотип для магазину спортивних товарів повинен бути динамічним, яскравим і таким, що запам’ятовується, саме таким його хотіли бачити представники магазину.
Працюючи над логотипом для магазину спортивних товарів, ми створили кілька хороших варіантів. В результаті обговорень ми дійшли вибору саме цього фірмового знака. Крім того, ми провели невелике соціологічне опитування з метою аналізу асоціацій, що викликає цей логотип у респондентів. Тема «спорт» простежувалася більшості відповідей, тобто на асоціативному рівні образ зроблено ідеально.
Логотип енергійний і добре запам’ятовуємо, просмотується динамічність. Три ряди прямокутників та їх побудова говорять про раціоналізм та надійність. Такі прості геометричні форми краще сприймаються та запам’ятовуються на відміну від складних неправильних форм. Комбінація синього та помаранчевого кольорів символізує високі прагнення: синій – впевненість, помаранчевий – енергія.
За допомогою логотипу було досягнуто мети презентації магазину та його популяризації серед покупців. Наші дизайнери виконали серйозну роботу над іміджем спортивного магазину, до останнього штриху вдалося витримати концепцію спорту, енергії, активності. Замовник залишився задоволений виконаною роботою.