Форвард Київ-сервіс надає послуги у комунальній сфері, створює комфортні умови проживання мешканців багатоквартирних будинків. Щоб підвищити свою впізнаваність, зробити зовнішній образ більш надійним та довірливим, компанія звернулася до нашої студії для розробки логотипу. Це правильне рішення, професійний підхід до створення фірмового знака – найкращий варіант створення якісного і солідного іміду. Логотип комунального підприємства вийшов інформативним, читаним, яскравим та незабутнім.
Щоб відобразити основний напрямок діяльності компанії, ми використовували у логотипі образ багатоповерхового будинку, а вірніше кількох будинків, скажімо цілого кварталу. Таким чином, ми підкреслили область діяльності компанії. При цьому зображення будинків вийшло досить символічне. Знак вийшов максимально простим і зрозумілим для кожного мешканця, чи то професор, студент чи пенсіонер. Досить популярний колір у дизайні логотипів – синій заграв у цьому знаку, наголошуючи на стабільності, фундаментальності та надійності компанії. До того ж, відтінок робить фірмовий знак яскравим, що привертає увагу. Простий шрифт написання назви компанії доповнює короткий логотип.
Незважаючи на всю простоту образів, дизайнери керували завданням. Результатом роботи над проектом став концептуальний образ житлово-комунальної компанії. Логотип чітко розкриває суть діяльності фірми, відображаючи масштаб та якість їхньої роботи. Нам вдалося одному фірмовому знаку вмістити всі ідеї компанії, підкреслити всі особливості роботи організації. Дизайнери виконали всі завдання, замовник високо оцінив роботу над проектом.