Компанія, яка займається оптовим та роздрібним продажем пального, дизельного палива, бензину, мастильних матеріалів звернулася до нашої студії, щоб розробити логотип. Назва компанії досить незвичайна для такої серйозної галузі – Едельвейс. Знак одночасно повинен підкреслювати сферу діяльності компанії, її екологічність та якість послуг, але водночас бути унікальним та несхожим на інші логотипи цієї сфери. Завдяки нетиповій назві компанії логотип для нафтопродуктів вийшов також незвичайним, таким, що запам’ятовується і в міру яскравим.
Як ми вже згадали, оригінальним логотипом допомогла зробити сама назва компанії, а сферу діяльності ми підкреслили давно визнаним знаком пального – краплею. Нетипове використання назви квітки в нафтокомпанії чудово підкреслює екологічну лінію, яку піклуються представники Едельвейса. Ми не могли не використовувати квітку, а точніше її накреслення. Вийшло, що в краплі проглядається зображення квітки.
Графічна частина виконана у двох кольорах: зелений та золотий. Перший відповідає за екологічність та відповідальне ставлення до навколишнього середовища, другий – за важливість продукту, який пропонує компанія, його якість. Адже багато в чому пальне цілком можна назвати – золотом, а іноді воно навіть важливіше. Таким чином, завдяки простим штрихам та прийомам нам вдалося досягти ідеального фірмового знака, виконати всі вимоги замовника та створити логотип, який чудово вписується у політику компанії. Замовник залишився задоволеним роботою дизайнерів, високо оцінив результати проекту.